REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

LUBELSKIE CENTRUM GRAFOLOGII I ROZWOJU IN SCRIPTO MAGDALENA DEUAR-PARTYKA

 

I. Informacje ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.inscripto.com.pl prowadzony jest przez:
    LUBELSKIE CENTRUM GRAFOLOGII I ROZWOJU IN SCRIPTO MAGDALENA DEUAR-PARTYKA, NIP: 7123302630, REGON: 362967055,
    z siedzibą przy ul. Różana 11, 21-040 Franciszków, e-mail:
    kontakt@inscripto.com.pl, tel. 665 409 277 - zwany dalej „Sprzedawcą”.

  2. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w tym w szczególności składania zamówień, zawierania umów sprzedaży, dokonywania płatności, dostarczania Produktów, korzystania z prawa odstąpienia od umowy, składania reklamacji oraz ochrony danych osobowych.

  3. Sprzedawca wyznaczył elektroniczny kontakt przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państwowymi oraz Klientami: kontakt@inscripto.com.pl

  4. Komunikacja ze Sprzedawcą może być prowadzona w języku polskim, w dni robocze w godzinach 8:00 -16:00. Koszt połączeń telefonicznych zależy od taryfy operatora Klienta.


 

II. Definicje

Na potrzeby Regulaminu przyjmuje się następujące definicje:

  1. Regulamin - niniejszy dokument określający prawa i obowiązki stron Umowy Sprzedaży.

  2. Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca zamówienie w Sklepie.

  3. Produkt - rzecz ruchoma (książka drukowana) lub treść cyfrowa (ebook) oferowana do sprzedaży w Sklepie.

  4. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.

  5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.inscripto.com.pl

  6. Zamówienie - zgłoszenie złożone przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, w którym Klient wskazuje wybrane Produkty i ich ilość, stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.

III. Bezpieczeństwo treści

  1. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z prawem, dobrymi obyczajami oraz Regulaminem. Niedozwolone jest umieszczanie treści bezprawnych, obraźliwych lub naruszających prawa osób trzecich.

  2. Treści niedozwolone to m.in.:
    a) niepowiązane z tematyką Sklepu lub oferowanymi Produktami,
    b) techniczne zgłoszenia, które powinny trafiać bezpośrednio do Sprzedawcy,
    c) linki do stron zewnętrznych lub materiałów reklamowych bez zgody Sprzedawcy,
    d) treści reklamowe, marketingowe lub fundraisingowe bez akceptacji Sprzedawcy,
    e) naruszające prawo, w tym wyłudzenia lub oszustwa,
    f) nawołujące do przemocy, nienawiści lub dyskryminacji,
    g) naruszające prawa osób trzecich lub dobra osobiste,
    h) wulgarne, obraźliwe lub sprzeczne z dobrymi obyczajami.

  3. Sprzedawca może usuwać niedozwolone treści, ograniczać dostęp do Sklepu, blokować konto Klienta lub odmawiać realizacji zamówień.

  4. Zgłoszenia treści naruszających Regulamin należy przesyłać drogą elektroniczną na adres: kontakt@inscripto.com.pl, wskazując zakwestionowaną treść i dane kontaktowe.

  5. Sprzedawca rozpatruje zgłoszenia w ciągu 14 dni i informuje zgłaszającego o decyzji. Decyzja Sprzedawcy jest ostateczna.

IV. Rejestracja


 

  1. Rejestracja w Sklepie jest dobrowolna i bezpłatna.

  2. Aby zarejestrować konto, Klient wypełnia formularz rejestracyjny, podając niezbędne dane identyfikacyjne (imię, nazwisko), adres e-mail, hasło oraz dodatkowe dane wymagane do realizacji zamówień (np. NIP/PESEL). W trakcie rejestracji Klient akceptuje aktualny Regulamin oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień.

  3. Po weryfikacji danych przez Sklep, na adres e-mail Klienta zostaje wysłane potwierdzenie założenia konta. Z chwilą otrzymania wiadomości potwierdzającej rejestrację dochodzi do zawarcia umowy o prowadzenie konta pomiędzy Klientem a Sklepem.

  4. Logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym lub zmienionych później przez Klienta. Sklep może także udostępnić tymczasowe dane uwierzytelniające, które Klient może zmienić w ustawieniach konta.

  5. Zabronione jest korzystanie ze Sklepu za pomocą programów automatyzujących (boty, auto-refresh lub inne narzędzia nieobsługiwane przez przeglądarki).

  6. Klient nie może udostępniać swojego konta osobom trzecim ani korzystać z kont innych użytkowników. Naruszenie tego zakazu może skutkować zablokowaniem konta, zawieszeniem dostępu lub innymi konsekwencjami przewidzianymi w Regulaminie.

  7. Sklep zastrzega sobie prawo do nałożenia kary umownej w wysokości 500 zł za nieuprawnione udostępnienie konta oraz do dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kary.

  8. Sklep może odmówić rejestracji lub dostępu do konta w przypadku podania nieprawdziwych danych lub innych okoliczności wskazujących na ryzyko naruszenia prawa, Regulaminu lub dobrych obyczajów.

  9. W celu usunięcia konta należy przesłać wniosek elektroniczny na adres: kontakt@inscripto.com.pl


 

V. Zamówienia i zawarcie Umowy Sprzedaży

  1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  2. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia przez Sprzedawcę.

  3. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.

  4. Klient składając zamówienie na ebook, wyraża zgodę na natychmiastowe dostarczenie treści cyfrowej oraz przyjmuje do wiadomości, że z chwilą rozpoczęcia świadczenia traci prawo odstąpienia od umowy.

  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeżeli dane Klienta są nieprawdziwe lub uniemożliwiają dostawę.

  6. W przypadku braku dostępności Produktów objętych Zamówieniem w magazynie Sklepu lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację Zamówienia, Sklep niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia Zamówienia, powiadomi o tym Klienta drogą elektroniczną.

  7. Po otrzymaniu powiadomienia Klient podejmuje decyzję, czy:
    a) wyraża zgodę na realizację Zamówienia w terminie zaproponowanym przez Sklep,
    b) odstępuje od Umowy w całości.

  8. Jeżeli niedostępność dotyczy jedynie części Zamówienia, Klient zostanie poinformowany o stanie dostępności poszczególnych Produktów i będzie mógł wybrać:
    a)
    częściową realizację - amówienie zostanie zrealizowane wyłącznie w odniesieniu do dostępnych Produktów,
    b)
    anulowanie całości Zamówienia - odstąpienie od Umowy.

  9. W przypadku odstąpienia od Umowy, Sklep zwróci Klientowi wszystkie wpłacone kwoty tytułem ceny Produktów. Powiadomienie o zwrocie zostanie wysłane na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu Zamówienia lub rejestracyjnym.

  10. Jeżeli Klient nie podejmie decyzji w ciągu 7 dni od otrzymania powiadomienia, Zamówienie zostanie automatycznie anulowane w zakresie Produktów niedostępnych, a pozostała część Zamówienia zostanie zrealizowana zgodnie z dostępnością.

VI. Produkty i ceny

  1. Ceny Produktów podawane na stronie Sklepu są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

  2. Cena podana przy Produkcie obowiązuje w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta i nie obejmuje kosztów dostawy.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów, wprowadzania nowych Produktów do oferty oraz przeprowadzania lub odwoływania akcji promocyjnych. Zmiany te nie mają wpływu na Zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.

  4. Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatu wskazanego przez Klienta, produkty cyfrowe (e-booki) przesyłką elektroniczną.

  5. Informacje o kosztach dostawy są podawane Klientowi w trakcie składania Zamówienia, przed jego finalizacją.

  6. W przypadku, gdy dostawa opóźni się ponad dwukrotnie w stosunku do pierwotnie przewidzianego terminu realizacji Zamówienia, Klient może odstąpić od Zamówienia i otrzymać zwrot wszystkich zapłaconych kwot, w tym kosztów dostawy. Zwrot obejmuje wyłącznie zapłaconą cenę Produktów i koszty standardowej dostawy

  7. Prawo do odstąpienia nie przysługuje, jeśli Zamówienie zostało już wysłane przed złożeniem oświadczenia Klienta lub w trakcie rozpatrywania przez Sklep wniosku o odstąpienie. W takim przypadku odstąpienie jest automatycznie nieskuteczne.

 

VII. Płatności

  1. Klient może dokonać płatności za zamówione Produkty w następujący sposób:
    a) przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    b) szybki przelew elektroniczny,
    c) płatność kartą płatniczą (
    Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard Electronic, Maestro) oraz BLIK - obsługiwane przez operatora płatności Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie (81-718), przy ul. Powstańców Warszawy 6, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod nr 0000320590, NIP: 5851351185, REGON: 220706199. d) za pobraniem.

  2. Autopay S.A. jest dostawcą usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych i odpowiada za prawidłową realizację procesu płatności elektronicznych.

  3. W przypadku wyboru płatności za pośrednictwem Autopay, Klient zostaje przekierowany do odpowiedniego serwisu transakcyjnego. Po pozytywnej autoryzacji płatności uznaje się, że zamówienie zostało skutecznie opłacone.

  4. Czas realizacji Zamówienia, w przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem tradycyjnym, szybkim przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą, liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji płatności wynikające z działania operatora płatniczego, banku Klienta lub dostawcy usług teleinformatycznych.

  6. W przypadku nieuzyskania pozytywnej autoryzacji płatności lub jej odrzucenia przez Autopay, zamówienie nie zostaje przyjęte do realizacji.

  7. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIII. Dostawa

  1. Produkty fizyczne (książki) dostarczane są przesyłką kurierską lub do paczkomatu wskazanego przez Klienta.

  2. Produkty cyfrowe (ebooki) dostarczane są w formie elektronicznej na adres e-mail podany w zamówieniu.

  3. Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzi na Klienta z chwilą jego wydania.

 

IX. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży książki (produktu fizycznego) w terminie 14 dni od jej otrzymania, bez podania przyczyny.

  2. Termin odstąpienia liczony jest od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Produktu.

  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.

  4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy.

  5. Zwrot zapłaconych środków następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, z zastrzeżeniem, że Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania Produktu z powrotem lub przedstawienia dowodu jego odesłania.

  6. Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do treści cyfrowych (ebooków) dostarczanych drogą elektroniczną, jeżeli świadczenie rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia.


 

X. Reklamacje

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady Produktu na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu cywilnego.

  2. Klient powinien sprawdzić książkę fizyczną po odbiorze. Wady powstałe w transporcie należy zgłosić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od odbioru, aby umożliwić Sprzedawcy zgłoszenie reklamacji u przewoźnika.

  3. Reklamacje można składać:
    a) pisemnie na adres Sklepu,
    b) drogą elektroniczną na adres: kontakt@inscripto.com.pl.

  4. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis wady i żądanie (np. wymiana lub zwrot).

  5. Sklep rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i informuje Klienta o decyzji.

  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedawca:
    a) wymienia książkę fizyczną na wolną od wad, lub
    b) zwraca zapłaconą kwotę.

  7. Klient nie może odstąpić od umowy, jeśli wada Produktu jest nieistotna.

  8. Prawo odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie książek fizycznych, w terminie 14 dni od ich otrzymania. Koszty zwrotu ponosi Klient. Zwrot płatności następuje w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia i/lub produktu.

  9. Prawo odstąpienia nie dotyczy ebooków, jeśli zostały pobrane za zgodą Klienta, który został poinformowany o utracie prawa odstąpienia.


 

XI. Ochrona Danych Osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia, obsługi reklamacji oraz - w przypadku wyrażenia zgody - w celach marketingowych.

  3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych zawarte są w Polityce Prywatności i cookies dostępnej na stronie internetowej Sklepu.

XII. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

  2. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej Sklepu w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i odtworzenie.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn prawnych lub organizacyjnych. Zmiana nie ma wpływu na prawa nabyte Klientów.

Copyright      2025 Lubelskie Centrum Grafologii

i Rozwoju „inScripto”

Copyright      2025 Lubelskie Centrum Grafologii i Rozwoju „inScripto”

Strona wykonana przez Amor Arboris